لزوم ایجاد گروه کارشناسی تحقیق در ارتقای کیفیت کالاهای داخل
نوشته شده توسط : احسانی
منتخب مردم رزن در مجلس نهم تأکید کرد
لزوم ایجاد گروه کارشناسی تحقیق در ارتقای کیفیت کالاهای داخل

خبرگزاری فارس: منتخب مردم رزن در مجلس نهم ایجاد یک گروه کارشناسی متشکل از نخبگان با هدف تحقیق در خصوص چگونگی ارتقای کیفیت کالاهای داخلی را عامل مهمی در تحقق پیام نوروزی رهبری دانست.

خبرگزاری فارس: لزوم ایجاد گروه کارشناسی تحقیق در ارتقای کیفیت کالاهای داخل

 

عطا‌ءالله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: برای اجرایی شدن این شعار به عرصه عملیاتی، باید زمینه‌سازی و بسترسازی فرهنگی در سطح جامعه شکل گیرد که این مهم در حوزه کاری رسانه‌ها و صداوسیما نمود می‌یابد.

وی ایجاد خودباوری در بین تولیدکننده و مصرف‌کننده را از دیگر رویکردهای مهم دانست و افزود: این باور می‌تواند ما را در ارتقای سطح تولیدات داخل و افزایش کیفیت آن کمک کند که در این میان ایثار و فداکاری باید ظهور و بروز ویژه‌ای داشته باشد.

منتخب مردم رزن در مجلس نهم ایجاد یک گروه کارشناسی متشکل از نخبگان با هدف تحقیق در خصوص چگونگی ارتقای کیفیت کالاهای داخلی را عامل مهمی در تحقق پیام نوروزی رهبری دانست و افزود: از سوی دیگر توجه به این نکته نیز لازم است که تا زمانی که به پیام رهبری به عنوان یک واجب ملی و تکلیف دینی نگریسته نشود نمی‌توان به تحقق کامل آن امیدوار بود.

وی در پایان سخنانش گفت: مردم می‌توانند با استفاده از کالاهای تولید داخل در زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی نقش مؤثری ایفا کنند و زمینه توسعه ایران اسلامی را فراهم آورند.

 





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: